Obuolių pyragas Kitaip

Obuolių pyragas kitaip

Course: Receptai
Porcijos

1

porcija
Paruošimo trukmė

15

minutes

Ramiais savaitgalio rytais esame įpratę save palepinti blynais ar vafliais. Tačiau neretai tokie kepiniai pasižymi ne pakankamu baltymų kiekiu, o aukštu glikemijos indeksu, nes naudojami paprasti miltai.
Herbalife Nutrition kompanijos sukurti baltyminiai Formula 1 kokteiliai yra puiki alternatyva miltams. Keli šaukštai kokteilio ne tik suteiks saldumo, tačiau taip pat papildys pusryčius naudingais baltymais, mineralais ir vitaminais. Nors kai kurie kokteilyje esantys vitaminai yra jautrūs aukštai temperatūrai, ši alternatyva vis tiek yra tinkamesnė.

IngredientAI

PARUOŠIMAS

  • Sutarkuokite obuolį ir sumaišykite su cinamonu;
  • Išplakite kiaušinį, sumaišykite su vandeniu, pienu ar jogurtu;
  • Įmaišykite Formula 1 kokteilį, kepimo miltelius ir/ar avižų ir obuolių skaidulinių medžiagas, baltyminį mišinį Formula 3;
  • Sumaišykite paruoštą tešlą su tarkuotu obuoliu;
  • Kepkite sviestu ar aliejumi išteptoje vaflinėje kol apskrus.
  • Skanaus!
  • Paruoštus baltyminius vaflius taip pat galima valgyti kaip šaltą užkandį – juos patogu įsidėti ir valgyti turintiems intensyvią dienotvarkę.

Notes

    Recepte naudojami Herbalife produktai:

    Shopping cart
    There are no products in the cart!
    Continue shopping